Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Απαλλαγή από τη Ζάχαρη


  1. Βρείτε εναλλακτικές λύσεις όπως η στέβια.
  2. Προσθέστε κανέλα για να μειωθεί η επιθυμία.
  3. Συνδυάστε υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, π.χ. φρούτο με ξηρούς καρπούς για καλύτερο κορεσμό.
  4. Επιλέξτε φρούτα, αντί προϊόντα με ζάχαρη, όπως μπανάνα, καρπούζι, πεπόνι, ώριμα βερίκοκα και τα παστά φρούτα.
  5. Προσέξτε την "παραλλαγή" της ζάχαρης στα συσκευασμένα προϊόντα. Ονομασίες όπως γαλακτόζη, γλυκόζη, δεξτρόζη, εκχύλισμα βύνης, ζάχαρη άχνη, ινβερτοσάκχαρο, ισογλυκόζη, καστανή ζάχαρη, λακτόζη, μαλτόζη, μαλτοδεξτρίνη, μελάσα, μέλι, νέκταρ αγκάβε, πετιμέζι, σακχαρόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι ή χυμός ζαχαροκάλαμου, σιρόπι καστανής ζάχαρης, σιρόπι ρυζιού, σιρόπι φρουκτόζης καλαμποκιού, τροποποιημένο άμυλο, φρουκτόζη.
  6. Το πιάτο μας πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής: ¼ υδατάνθρακες, ¼ πρωτεΐνες και το υπόλοιπο, φρούτα και λαχανικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου