Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2017

Καρύδα

 Το δέντρο που χαρίζει όλα τα ζωτικά συστατικά για τη ζωή είναι η καρύδα. Το δέντρο της ζωής λοιπόν προσφέρει και στην υγεία μας και στην ομορφιά της επιδερμίδας μας. Μπορούμε να εντάξουμε λάδι, γάλα, νερό ή βούτυρο καρύδας στην διατροφή μας.
 Όταν η καρύδα είναι ώριμη, το χρώμα του κέλυφούς της είναι καφέ σκούρο. Όταν την κουνήσουμε πρέπει να έχει νερό μέσα. Μπορεί να διατηρηθεί ως έχει ή σε κομματάκια στο ψυγείο. Η καρύδα χρησιμοποιείται στην μαγειρική, στην ζαχαροπλαστική αλλά και σε προϊόντα όπως τα σαμπουάν, οι κρέμες προσώπου και σώματος, και σε άλλα καλλυντικά.
 Σημαντικά tips για το λάδι καρύδας, που πιθανόν να μην γνωρίζετε αλλα θα ήταν πολύ χρήσιμα αν τα εφαρμόζατε:

  • Αν κάνετε γαργάρες για 20 λεπτά με μία κουταλιά του γλυκού λάδι καρύδας, αυτό θα καθαρίσει το στόμα σας από τα μικρόβια και θα οδηγήσει σε πιο φρέσκια αναπνοή και λευκότερα δόντια. Όπως επίσης αν το χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό με μαγειρική σόδα - αντί οδοντόκρεμας - μπορεί να επιφέρει αστραφτερά αποτελέσματα.
  • Αναμειγνύοντας λάδι καρύδας, άμυλο καλαμποκιού και μαγειρική σόδα, θα έχετε ένα φυσικό αποσμητικό για το σπίτι.
  • Κάθε φορά που έχετε σκασμένα χείλη, βάλτε λίγο λάδι καρύδας στην κατάψυξη και μόλις στερεοποιηθεί, χρησιμοποιήστε το για ενυδάτωση.
  • Το λάδι καρύδας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αντιηλιακό, ως ντεμακιγιάζ, ως διογκωτικό βλεφαρίδων, ως μάσκα ομορφιάς αναμιγμένο με μέλι, και ως μάσκα μαλλιών αν το ζεστάνουμε για λίγα λεπτά και το αφήσουμε στη συνέχεια να κρυάνει και το απλώσουμε και τυλίξουμε τα μαλλιά μας για μία ώρα. Κατάλληλο επίσης για την πιτυρίδα και την ξηροδερμία με απαλό μασάζ πριν το λούσιμο.

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Γλυκοπατάτα

Ισχυρό αντιοξειδωτικό.
28% της ημερήσιας ανάγκης μαγγάνιο.
Διατήρηση ισχυρών και υγιή οστών.
200% της ημερήσιας ανάγκης βήτα-καροτίνη.
Βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης LDL.
Διαχείριση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.
Πηγή καλίου και βιταμίνης Β6.
40% της ημερήσιας ανάγκης βιταμίνη C.
Βοηθά το σώμα να παράγει κολλαγόνο που κρατά τις αρθρώσεις και το δέρμα υγιές.
Περιέχει βιταμίνη D.

10 Λόγοι για να φάτε Αγκινάρες


  1. Κάνουν καλό στο πεπτικό.
  2. Είναι ότι πρέπει για δίαιτα.
  3. Ρίχνουν την κακή χοληστερίνη.
  4. Μειώνουν τον κίνδυνο διαφόρων ειδών καρκίνου.
  5. Τονώνουν το ανοσοποιητικό.
  6. Κάνουν καλό στα οστά.
  7. Ωφελούν την υγεία του εγκεφάλου.
  8. Ευεργετούν το νευρικό σύστημα.
  9. Ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση, ωφελώντας την καρδιά.
  10. Κάνουν καλό στον πονοκέφαλο από το βραδυνό αλκοόλ.

Απαλλαγή από τη Ζάχαρη


  1. Βρείτε εναλλακτικές λύσεις όπως η στέβια.
  2. Προσθέστε κανέλα για να μειωθεί η επιθυμία.
  3. Συνδυάστε υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, π.χ. φρούτο με ξηρούς καρπούς για καλύτερο κορεσμό.
  4. Επιλέξτε φρούτα, αντί προϊόντα με ζάχαρη, όπως μπανάνα, καρπούζι, πεπόνι, ώριμα βερίκοκα και τα παστά φρούτα.
  5. Προσέξτε την "παραλλαγή" της ζάχαρης στα συσκευασμένα προϊόντα. Ονομασίες όπως γαλακτόζη, γλυκόζη, δεξτρόζη, εκχύλισμα βύνης, ζάχαρη άχνη, ινβερτοσάκχαρο, ισογλυκόζη, καστανή ζάχαρη, λακτόζη, μαλτόζη, μαλτοδεξτρίνη, μελάσα, μέλι, νέκταρ αγκάβε, πετιμέζι, σακχαρόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι ή χυμός ζαχαροκάλαμου, σιρόπι καστανής ζάχαρης, σιρόπι ρυζιού, σιρόπι φρουκτόζης καλαμποκιού, τροποποιημένο άμυλο, φρουκτόζη.
  6. Το πιάτο μας πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής: ¼ υδατάνθρακες, ¼ πρωτεΐνες και το υπόλοιπο, φρούτα και λαχανικά.