Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Τί το κακό έχει να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου πάνω στο πεζοδρόμιο;

Βιάζομαι κύριε! Πέντε λεπτά θα κάνω! Που να τρέχω να βρω χώρο στάθμευσης 200 μέτρα μακριά τώρα! Πράγματι, τα έχω σκεφτεί κι εγώ αυτά, τα είπα κιόλας αφού κι εγώ ήμουν ένας απ'αυτούς τους γαϊδάρους που πάρκαραν το αυτοκίνητο τους πάνω στο πεζοδρόμιο διότι ήθελα να παρκάρω έξω από το κατάστημα! Όταν ήρθε ο αστυνομικός όμως και μου τράβηξε ένα εξώδικο, μου την έκατσε κανονικά και με το νόμο! Και τρέχα γύρευε τώρα να παραπονεθείς ότι πέντε λεπτά έκανες!

Ο νόμος είναι νόμος κύριε! Αν δεν υπήρχαν νόμοι δεν θα υπήρχαν άνθρωποι! Και είναι και πολύ εγωϊστικό να μην σκέφτεσαι, όταν σκέφτεσαι μόνο το πως να γίνει καλύτερα η δουλειά σου. Να μην σκέφτεσαι ότι μέσα σ'εκείνα τα πέντε λεπτά που θα παρκάρεις το αυτοκίνητο σου, πιθανών να περάσει ένας συνάνθρωπος μας με αναπηρικό καροτσάκι και να τον εμποδίζεις, μια μητέρα με το παιδικό καροτσάκι και το μωρό της και να την αναγκάζεις να κατεβεί στο δρόμο με ευνόητους κινδύνους, ένας πεζός που δικαιωματικά του ανήκει ο χώρος και δεν του το επιτρέπεις ή απλά ένα άλλο αυτοκίνητο που διέρχεται και που με κάποιο τρόπο του προκαλείς προβλήματα!

Το αστυνομικό όργανο κάνει απλά τη δουλειά του και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να παραπονεθείς από τη στιγμή που παρανομείς. Αν βιάζεσαι ή αν δεν έχει κοντά χώρο στάθμευσης, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Οφείλεις να ψάξεις για χώρο στάθμευσης, όπου κι αν πας, ότι κι αν κάνεις, όση ώρα κι αν μείνεις. Σκέψου ότι μια απλή στιγμή μπορεί να επιφέρει μια απώλεια ζωής! Και δεν είναι υπερβολή διότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει η επόμενη στροφή. Είναι τεράστιο λάθος να παρκάρεις στο πεζοδρόμιο όπως και να παρκάρεις δίπλα από το πεζοδρόμιο, πάνω στην μονή ή διπλή κίτρινη γραμμή, ειδικά σε κύριους δρόμους, όπου λόγω της κυκλοφορίας οι καθαροί δρόμοι είναι υποχρεωτικοί. Σταμάτα να συμπεριφέρεσαι σαν γαϊδούρι και άρχισε να συμπεριφέρεσαι σαν πολιτισμένο ον. Εξάλλου είμαστε το νοτιοανατολικότερο μέρος της Ευρώπης! Ή μήπως είμαστε το δυτικότερο μέρος της Ασίας;

9 σχόλια:

  1. γεια σου, θα ήθελα να σου συστήσω το μπλογκ μου είναι νέο, είμαι κύπρια
    αν θες να έχουμε συνεργασία / ανταλλαγή θεμάτων τα μπλογκ μας απάντα μου στο εμαιλ (θα το βρεις μεσα στο μπλογκ μου)
    κάνε μια βόλτα στο μπλογκ μου είμαι ανοικτή σε εισηγήσεις προτάσεις κλπ

    ευχαριστώ θα περιμένω απαντηση σου στο εμαιλ μου
    www.delfinaki-sunset.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. shit. ethymises mou oti exw ena prostimo apierwto.

    epeidi eparkara katw pou mia sytzia ok?

    pou egeitniazen me alt...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα το δελφινακι ειμαι www.delfinaki-sunset.blogspot.com σ ευχαριστω που γραφτηκες αναγνωστης μου χαρηκα πολυ ελπιζω να βρισκεις τα θεματα μου ενδιαφεροτνα

    θα γραφτω και γω αναγνωστης σου

    πιο ειναι το εμαιλ σου για να επικοινωνουμε

    αμα θες μπορουμε να ανταλλασσουμε αρθρα απο ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ με ενεργο λινκ στην πηγη του μπλογκ μας δηλαδη αμα το πατησει καποιος να μεταφερθει ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ

    λες οτι εισαι ανοικτος σε εισηγησεις
    γιατι δεν κανεις newsletter να λαμβανουν αυτοματα τα αρθρα σου; το παρεχει το blogspot ειναι gadget

    θα περιμενω σε ολα τα πιο πάνω απαντηση σου
    στο εμαιλ μου (μην ξεχασεις να μου πεις το εμαιλ σου) το εμαιλ μου θα το βρεις μεσα στο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you for your nice words! 8a 5keftw ti5 prota5ei5 k 8a sas apanti5w 5yntoma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα, ελπιζω να τις βρεις καλες
    τα λεμε

    απαντα μου στο εμαιλ μου ομως αν δε σε πειραζει (θα το βρεις μεσα στο μπλογκ μου)

    www.delfinaki-sunset.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή