Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Τέλος οι γιορτές! Λεφτά;

Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά 2012 σε όλους! Πίσω στη ρουτίνα λοιπόν. Πέρασαν οι γιορτές, είδαμε πολλά, φάγαμε και ήπιαμε πολλά, μας έμειναν όμως...λίγα. Ήμασταν όμως προσεχτικοί στη διαχείριση των οικονομικών μας;

  1. Για τους τυχερούς που λαμβάνουν 13ο μισθό, ήταν το καλύτερο αλλά σκεφτείτε ότι δεν ήταν ανάγκη να φανείτε λαίμαργοι. Αν είσαι έξυπνος, θα φύλαξες και για μετά.
  2. Δώρο ή δώρα ελπίζω να κάνατε ένα ή καθόλου αφού η κατάσταση δεν επιτρέπει για πολλά και ακριβά.
  3. Χρησιμοποιήσαμε τα περσινά στολίδια για διακόσμηση ή αγόρασα τώρα για του χρόνου αφού θα τα βρω και πιο φτηνά.
  4. Φέτος δεν έκανα πολλά φαγητά και μεγάλες ποσότητες για τους καλεσμένους μου. Για πιο λόγο να το κάνω αφού στο τέλος θα μείνουν;
  5. Σε περίπτωση που πήγατε διακοπές, ελπίζω να το κάνατε εγχώρια. Που καιρός για εξωτερικό; Κύπρος μάνα μου τζιαι άγιος ο θεός!
  6. Εγώ προσωπικά δεν πήγα ρεβεγιόν φέτος. Έμεινα σπίτι και έπαιζα επιτραπέζια παιχνίδια με φίλους.
  7. Όχι στα τυχερά παιχνίδια και στον τζόγο. Ούτε πήγα ούτε πρόκειται να πάω.
  8. Αν βρεθεί στον δρόμο σας κάποιος που ζητά χρήματα, δώστε του κάτι λίγα. Είμαι σίγουρος πως κάποιος εκεί ψηλά θα το εκτιμήσει, έστω κι αν ο φτωχός είναι ψεύτης. Σε έναν όμως,, όχι σε όλους που θα βρεθούν μπροστά σας. Μην  γίνουμε και κορόιδο. Α, και μην κλείσετε κατάμουτρα την πόρτα σε αυτούς που θα έρθουν να σας ψάλουν τα κάλαντα. Εγώ το έκανα και μου ξερίζωσαν ένα φυτό από τον κήπο για εκδίκηση. (Προβληματικός κόσμος)
  9. Όσον αφορά τον εαυτό σας, αγοράστε πράγματα που χρειάζεστε και όχι ότι δείτε μπροστά σας. Η λάμψη δεν είναι χρυσός για σας αλλά για τις υπεραγορές και τα πολυκαταστήματα.
  10. Τέλος, οι εορτές είναι για να ηρεμήσουμε από την ρουτίνα και να αδειάσει το μυαλό μας από διάφορες σκοτούρες, όχι για να αδειάσει το πορτοφόλι μας. Άντε καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελο. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου